سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گاوصندوق دیجیتال

 

طراحی گاوصندوق های دیجیتال چگونه است؟

از جمله مواردی که در طراحی گاوصندوق دیجیتال مورد توجه قرار میگیرد موضوع استحکام بدنه و امنیت قفل و نحوه بازکردن آن است.به همین دلیل قفل ها و روش های ترکیبی مختلفی در طراحی آنها ارائه شده است و نسل های جدید آن دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. به عنوان مثال، استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل، قرار دادن قفل های بیومتریک     که ترکیبی از رمز عددی و اثرانگشت یا اسکن چشم می باشند و همچنین قرار دادن قفل های زمان دار همگی در طراحی های جدید این نوع گاوصندوق به چشم میخورد. نتیجه و خروجی این نوع طراحی در نهایت تولید گاوصندوق با بالاترین سطح امنیت و احتمال صفر سرقت آن می باشد. به همین دلیل از این نوع گاوصندوق در بانک ها و سازمان های امنیتی استفاده زیادی میشود .

 

مواد اولیه ساخت گاوصندوق دیجیتال

·         بتن مسلح

·         میلگرد

·         ورقه های فولادی در ضخامت های متفاوت برای درب و بدنه

·         انواع پیچ، مهره و واشر

·         انواع زبانه و لولا

·         انواع دستگیره

·         انواع رمز

·         رنگ های کوره ای

·         و...

 

نکات  قبل از خرید گاوصندوق دیجیتال  

·         انتخاب برند معتبر اصلی ترین نکته در انتخاب گاوصندوق می باشد. قفل های دیجیتال اگر درست طراحی نشوند به راحتی هک و یا غیر فعال می شوند.

·         پشتیبانی شرکت از محصول خود بسیار مهم است. اگر به هر دلیلی رمز فراموش شود، امکان دریافت کد مستر باید وجود داشته باشد و یا گاها سیستم های الکترونیکی به دلایل مختلف هنگ کرده و یا دچار ارور می شوند که شرکت پشتیبانی آن را باید بر عهده بگیرد.

·         قبل از خرید باید ابعاد و وزن گاوصندوق بررسی شود.

·         حصول اطمینان از نسوز بودن گاوصندوق

 

خرید گاوصندوق دیجیتال

 

 

با توجه به امنیت بسیار بالای گاوصندوق دیجیتال و احتمال صفر باز شدن قفل های ترکیبی و نسل جدید آنها، این تجهیزات امنیتی در دنیای امروز با تقاضای زیادی مواجه شده اند. گروه گاوصندوق خرم اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع گاوصندوق می باشد که امنیت آنها بارها مورد آزمایش قرار گرفته و با بدنه های کاملا مقاوم و قفل های حرفه ای ارائه شده اند. برای برقراری ارتباط با گروه خرم می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.