سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک شیشه ای برقی چیست ؟

یکی از بیشترین درخواست هایی که طی این چند ساله تیم سایه بام برای ایجاد فضای بیشتر در سقف ها داشته است، استفاده از متریال شیشه برای سقف است. استفاده از شیشه در سقف متحرک برای محیط های مشترک و یا باز مناسب است. سقف متحرک شیشه ای ایی از مزیت های آن می توان به نمایش نور و تابش خورشید در محیط بسته اشاره کرد. سقف اتوماتیک شیشه ای خانه برای اتاق های بالاتر در نظر گرفته میشود که سقف آن را میتوان آببند کرد. یکی از سوالات رایج در خصوص سقف متحرک شیشه ای، نشکن بودن آن است. شیشه های استفاده از سقف متحرک شیشه ای بیشترین تحمل در ضرب و فشار برف را دارد. قیمت متفاوت این سقف ها باعث می شود که کارفرنا طرح های بینظیر معماری از سقف متحرک را مشاهده و تایید کند. زیرا زیبایی خاصی به محیط می دهد.

 

سقف متحرک شیشه جمع شو سایه بام

سقف شیشه سکوریت شرکت سایه بام

ویژگی‌های سقف برقی شیشه ای نشکن در چیست؟

داشتن سقفی که در شب بتوان آسمان را دید، بسیار پسندیده است. شیشه های دوجداره در سقف های متحرک شیشه ای باعث کمترین اتلاف دما میشود. همانطور که می دانید سازه سقف شیشه ای بسیار حساس و در عین حال زیبا است. اجرا سقف شیشه ای یکی از سخت ترین سازه های موجود در معماری اکنون است، یزرا همزمان باید آهنگری و شیشه گری با هم انجام شود، می باشد. قیمت سقف شیشه ای نسبت به محیط اجرا متغیر است. نسبت ابعاد تعریفی در پروژه ارتفاعی که قرار است این کارانجام شود و همچنین یراق آلاتی که در این سقف قرار است اجرا شود. سایه بام با استفاده از بهترین یراق آلات های موجود در بازار و همچنین واحد بازرگانی این مجموعه، از یراق آلات آلمانی و ترک استفاده میکند. شرکت سایه بام برای طول عمر محصولات خود از مواد مصرفی استفاده میکند که طول عمر را بالا و خدمات پس از فزوش را به حداقل برساند. انواع سقف های شیشه ای در طراحی معماری قابل مشاهده است. هر محیط دارای شرایط خاصی است که سقف شیشه ای با تغییراتی که می بیند قابل اجرا است.سقف شیشه ای متحرک قابل اجرا برای بالکن است. همچنین سقف شیشه ای برای پاسیو قابل اجرا است.

سقف شیشه ای متحرک سایه بام

شیشه ای که در سقف متحرک شیشه ای سایه بام استفاده میشود با حرارت بالا در کوره های مدرن پخته میشود. این کار باعث افزایش مقاوت در تغییرات ناگهانی دما و فشارهای احتمالی می شود. اصطلاح سقف شیشه ای به این معنا است که در سقف های متحرک و کشویی شیشه ای بجای استفاده از مصالح مانند آجر و سیمان از شیشه استفاده می شود. بین شیشه های متحرک در سقف از پروفیل های آلومینیومی برای کاهش وزن و عدم زنگ زدن در شرایط جوی شرجی بهره گرفته میشود داشتن شقف اتوماتیک شیشه ای حال به صورت سقف متحرک شیشه ای و یا سقف شیشه ای متحرک به نما، طراحی داخلی و عدم اتلاف انرژی بسیار موثر است.